Raport od Facebook (infografika)

Z nadejściem lata (przynajmniej na kalendarzu), Facebook wydał nowy raport o tym, jak użytkownicy Facebook ta Instagram zachowują się w cieple miesiące.

Z blogu Facebook:

„Lato to pora roku, gdy ludzie łącza się z rodziną i przyjaciółmi, zostają aktywni i czują się dobrze. Wykorzystanie urządzeń mobilnych daje możliwość zostawać się w kontakcie i w momenty, gdy nie spotykamy się osobiście. Na Facebook my zobaczyliśmy, że w 2016 roku 92% dyskusji związanych z latem w Stanach Zjednoczonych odbywa się na urządzeniach mobilnych — w 12.38 razy więcej, niż na desktopach”

Raport uwzględnia kilka elementów, zawierając najpopularniejsze kategorie dla check-inów, najpopularniejsze tematy na każdej platformie i kiedy dokładnie użytkownicy są aktywni. Chociaż statystyki dotyczą tylko rynku Stanów, jesteśmy w stanie zobaczyć tendencje i uwzględnić je w kampaniach reklamowych.

Mobilizacja na Facebook: jak zmienia się zachowanie użytkowników z nadejściem lata

UDOSTĘPNIJ