Mobilizacja na Facebook: jak zmienia się zachowanie użytkowników z nadejściem lata

Raport od Facebook (infografika)

Z nadejściem lata (przynajmniej na kalendarzu), Facebook wydał nowy raport o tym, jak użytkownicy Facebook ta Instagram zachowują się w cieple miesiące.

Z blogu Facebook:

„Lato to pora roku, gdy ludzie łącza się z rodziną i przyjaciółmi, zostają aktywni i czują się dobrze. Wykorzystanie urządzeń mobilnych daje możliwość zostawać się w kontakcie i w momenty, gdy nie spotykamy się osobiście. Na Facebook my zobaczyliśmy, że w 2016 roku 92% dyskusji związanych z latem w Stanach Zjednoczonych odbywa się na urządzeniach mobilnych — w 12.38 razy więcej, niż na desktopach”

Raport uwzględnia kilka elementów, zawierając najpopularniejsze kategorie dla check-inów, najpopularniejsze tematy na każdej platformie i kiedy dokładnie użytkownicy są aktywni. Chociaż statystyki dotyczą tylko rynku Stanów, jesteśmy w stanie zobaczyć tendencje i uwzględnić je w kampaniach reklamowych.

Mobilizacja na Facebook: jak zmienia się zachowanie użytkowników z nadejściem lata

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij go!
To pomaga nam rozwijać się i dawać Ci jeszcze więcej wartości!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Czytaj więcej

Marketing

3 trendy digital marketingu 2019 roku

Nie jest tajemnicą, że marketing internetowy rozwija się w szalonym tempie. Technologie, o których rok temu wiedzieli tylko nieliczni, już dzisiaj są dostępni każdemu z nas, a firmy, tworzące innowacyjne narzędzia i produkty pojawiają się każdego dnia.

Bez względu na to, że do końca roku zostało jeszcze trochę czasu, uważam, że teraz jest ten czas, aby zacząć planować strategię marketingową dla swojego biznesu na kolejny.
W tym celu opisałem dziś 3 główne, moim zdaniem, trendy marketingu, które będą mieli ogromny wpływ na branżę w 2019 roku.

CZYTAJ WIĘCEJ »
Close Menu