Polub nas na Facebook:

Polub nas na Instagram:

  • 🤔Co to jest Inbound Marketing?
.
Inbound Marketing jest to aktywny marketing przychodzący. Polega na prezentowaniu użytecznej treści odbiorcy, a także ułatwienie jej znalezienia poprzez pozycjonowanie i akcje marketingowe w Social Media. To podejście do marketingu jest stosunkowo nowe, a jego popularność wzrasta z roku na rok. .
Metoda ta zdobywa popularność na świecie i nie ogranicza się już tylko do działów marketingu. Według raportu Hubspot “State of Inbound 2014-2015”, będącej liderem w Inbound Marketingu, ponad 25% respondentów podało, że działy sprzedaży w ich firmach korzystają metody Inbound.
.
Czy Ty wykorzystujesz Inbound marketing w swojej firmie? ;)
  • 🤙 Boisz sie RODO? Nie warto!
Zamów stronę lub sklep internetowy, który spełnia wszystkie wymogi RODO! .
wdrazaj.pl .
Dlaczego warto? .
Badamy biznes i grupę docelową, obliczamy opłacalność przyszłej strony internetowej, akcentujemy zalety produktu i tworzymy strony docelowe, które sprzedają. .
wdrazaj.pl
  • #4 Poszukuj inspiracji .
Masz już treść i plan swojej strony internetowej - teraz czas na część wizualną. Bardzo ważne jest, aby przed postawieniem pierwszej kreski przejrzeć przykłady dobrego desginu, które natchną nas do stworzenia czegoś naprawdę fajnego. Nie chodzi o to, by kopiować czyjeś rozwiązania, lecz by natchnąć się dobrą grafiką i stworzyć coś niepowtarzalnego.
  • #WdrazajCaseStudy
Klient: Milewski&Partnerzy
Projekt: Cała prawda o Kryptowalutach
Zadaniem było stworzenie landing page, promującego dokument o kryptowalutach i technologii blockchain. Projekt graficzny powstał w ciągu 24 godzin, po czym z minimalnymi poprawkami został wdrożony. Konwersja strony internetowej średnio wynosi 15,4%.
  • #3 Pamiętaj o prostocie
.
Masz już wizję swojej strony głównej? Będzie bogata w grafikę i będzie zawierała mnóstwo ciekawej treści oraz wiele fajnych bajerów, które tylko byłeś w stanie wymyślić? Jeśli tak to wymaż tę wizję jak najszybciej!
.
Pamiętaj o tym, że nowi użytkownicy, którzy trafiają na stronę internetową, nie wiedzą o tym, czy jest to to, czego szukają i jeśli w przeciągu paru chwil nie odnajdą tam informacji im potrzebnych, to pójdą gdzie indziej. Jeśli zaś uda Ci się w prosty sposób pokierować ich dalej i tym samym zdobyć ich zaangażowanie, to praktycznie zdobyłeś już klienta.
.
Dlatego pamiętaj, żeby w czytelny sposób pokazać na stronie głównej najważniejsze zalety, a także widoczny przycisk "call-to-action". Przekazuj treści w sposób klarowny - używaj wypunktowań, ikon, a także pamiętaj o porządku na stronie.
  • #WdrazajCaseStudy
Klient: Milewski&Partnerzy. 
Strona: Życie bez Ograniczeń 2018
Jeden z najbardziej czasochłonnych projektów, z którego jesteśmy dumni nie tylko my, ale i organizator wydarzenia.  Wezwaniem była nie tylko walka z czasem, ale i duża skala wydarzenia. Landing page musiał dużo sprzedawać, i nam udało się osiągnąć ten cel.

Udostępnij:

Close Menu